Het ruilen of retourneren van een product is bij Happy Belly’s geen probleem.  Neem hiervoor binnen 14 dagen contact met ons door een e-mail te sturen naar retour@happybellys.nl onder vermelding van je ordernummer.

Voor het volledige retourbeleid verwijs ik je graag naar de pagina retourneren.
Houd er rekening mee dat je zelf verantwoordelijk bent voor de kosten van de retourzending.

Voor je zwangerschapskleding kan je gewoon de maat aanhouden die je normaal draagt. Zwangerschapskleding is zo ontworpen dat de kleding bij je buik de ruimte heeft om mee te groeien met je zwangere buik. Heb je twijfels over de maat? Stuur gerust een berichtje of een e-mail voor advies. Als we weten of een kledingstuk kleiner of groter uitvalt staat dit bij de productomschrijving van het artikel.

Natuurlijk mag je zwangerschapskleding komen passen bij Happy Belly’s, maar hou er rekening mee dat dit in een huiselijke sfeer is. Op dit moment beschikt Happy Belly’s nog niet over een (winkel)pand. Neem even contact met ons op om een pasafspraak te maken. Dat mag via het formulier op de contactpagina of stuur gerust een whatsapp.

Voor het passen van zwangerschapskleding in het comfort van je eigen huis kan je hier een shop afspraak plannen. Als je een personal shopping date hebt aangevraagd zal ik altijd even contact met je opnemen om af te stemmen wat voor items ik het beste voor je mee kan nemen.

Je kan jouw bestelling bij Happy Belly’s betalen doormiddel van iDeal, Creditcard of een bankoverschrijving. Lees er meer over op onze pagina betaalmethodes. 

Onze pakketten worden verstuurd met PostNL en de verzendkosten voor een pakket bedragen 6,96. Bij besteding van 75 euro zijn de verzendkosten gratis. Woon je in de buurt van Wateringen? Kom jouw pakket, ongeacht de orderwaarde, gratis afhalen op een afgesproken moment.
Lees de uitgebreide informatie hierover bij onze pagina Levertijd & Verzendkosten. 

 

Zodra jouw bestelling bij ons binnenkomt gaan we eigenlijk altijd dezelfde dag aan de slag om jouw bestelling te verpakken. In de meeste gevallen bieden we het pakket dezelfde dag aan bij PostNL en anders de volgende dag. Als je vandaag besteld is je pakketje dus vaak 2 nachtjes slapen later bij je thuis. Afhankelijk ook van de drukte bij PostNL. Meer informatie vind je hier: Levertijd & Verzendkosten. 

 

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.